Węgiel w życiorys wpisany

Reportaż multimedialny Dziennika Zachodniego
Klient
Jastrzębska Spółka Węglowa
Informacje
Dla JSW przygotowaliśmy koncepcję reportażu multimedialnego.
Przeprowadziliśmy wiele godzin wideo wywiadów, które złożyły się na projekt interaktywny. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce!
Dane
Zasięg: województwo śląskie
Internet
Social Media

Cel

Wizerunkowy
  • Zarówno Dziennik Zachodni, jak i Jastrzębska Spółka Węglowa są mocno osadzone w śląskiej tradycji „fedrowania”. Reportaż multimedialny pokazał ludzką twarz górników, różnice pokoleniowe w podejściu do zawodu i ponadczasowy etos pracy.
  • Kampania była skierowana do różnej grupy odbiorców, a jej interaktywna forma zachwyciła młodsze pokolenie.
Dodatkowy
  • Wykorzystanie nowego narzędzia pokazało firmę JSW oraz Dziennik Zachodni w nowym świetle. To biznesy, które nowych technologii się nie boją.

Realizacja

Wykorzystaliśmy kontekst Barbórki – święta wszystkich górników do promocji interaktywnego reportażu.
  • Dobry timing to podstawa! Reportaż „Węgiel w życiorys wpisany” został przygotowany jesienią 2018 roku, tak, żeby swoją premierę mieć dokładnie 4 grudnia 2018 w święto górników – Barbórkę.
Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt godzin wideo wywiadów, które przełożyliśmy na interaktywny reportaż multimedialny.
  • Odpowiedni sprzęt, dziennikarskie doświadczenie i specjaliści od nowych technologii były fundamentem, na którym zbudowaliśmy kampanię dla JSW.
Zorganizowaliśmy szeroko zakrojoną promocję kampanii w social mediach.
  • Reportaż odbił się szerokim echem w branży medialnej i nie tylko. To pierwsza tego typu realizacja interaktywna.
Reportaż multimedialny „Węgiel w życiorys wpisany” przetarł szlaki i stał się przyczynkiem do kolejnych tego typu realizacji.
null

Odpowiadamy na Twoje potrzeby

Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.