PZPN

Współpraca z PZPN promująca oddolne inicjatyw piłkarskie, aktywizująca dzieci i młodzież w sport
Klient
Polski Związek Piłki Nożnej
Informacje
Kampania wielokanałowa, realizująca cele wizerunkowe i CSR-owe. Za pomocą różnych narzędzi pokazaliśmy dziecięcą pasję do piłki nożnej, trenerów i rodziców.
Promowaliśmy wydarzenia, które rozgrywały się na terenie całej Polski w różnych miastach, wykorzystując do tego nasze lokalne redakcje i studia wideo.
Dane
Zasięg: Cała Polska

Cel

Wizerunkowy
  • budowa jeszcze lepszego wizerunku oddolnych inicjatyw piłkarskich PZPN
CSR-owy
  • aktywizacja dzieci i młodzieży w sport.
  • Wspieranie zaangażowania i pasji młodych piłkarzy liczących na wielką karierę

Realizacja

W ramach XX edycji Z PODWÓRKA NA STADION O PUCHAR TYMBARKU mieliśmy pokazać dziecięcą pasję do piłki nożnej, trenerów z misją i rodziców w roli kibiców. Zaproponowaliśmy między innymi:
  • 80 materiałów prasowych
  • 162 artykuły internetowe
  • 36 materiałów wideo
  • Skarb Kibica finalistów ogólnopolskich
  • Plebiscyt na najsympatyczniejszą drużynę
Nasi dziennikarze byli również zawsze tam, gdzie grali uczestnicy Regionalnego Pucharu Polski:
  • napisaliśmy 156 artykułów prasowych
  • rozgrywki rPP opisaliśmy w Internecie w 238 artykułach z galeriami zdjęć
  • nagraliśmy 87 materiałów wideo, w których przez 435 minut przedstawiliśmy bohaterów rPP
Zaangażowanie i pasję młodych piłkarzy liczących na wielką karierę piłkarska przedstawiliśmy w reportażach i podsumowaniach wszystkich kategorii wiekowych Centralnej Ligi Juniorów.
  • Napisaliśmy 130 artykułów prasowych
  • 270 materiałów Internetowych powstało w oparciu o rozgrywki CLJ
  • Nakręciliśmy 68 reportaży wideo + Flesz
Naszym czytelnikom przybliżyliśmy systemy szkolenia dzieci i młodzieży oraz napisaliśmy o inny wydarzeniach, które były ważne dla polskiej piłki nożnej w 2019 roku.
  • Akademia Grassroots
  • Akademia Młodych Orłów
  • Puchar Polski Kobiet

Odpowiadamy na Twoje potrzeby

Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.